30 Mart 2012 Cuma

Bokka gelir.

Kendisini her zaman çok net anlatan tipler vardır mesela. Ben şunu isterim, bunu severim, bundan hoşlanırım...
Ne kadar kıskanıyorum onları bilseniz, ağlardınız!
Çok kıskanıyorum çünkü hayatımın hiç bir dönemi napmak istediğimi bilmeyen biri oldum. Canım sıkılıyo diye ağlayan bir çocuktum, amaçsızca dolanan ergen, şaşkın genç...
Sanırım avare orta yaşlı diye devam edicek bu!
Korkuyorum. Bir sürü korkularım var ve hepsinden deli gibi kaçıyorum. Çoğu şeyi paspas altına itmeyi marifet sayıyorum.
Mesela, gelinliğim bile hiç çok düşünmedim. Çünkü çok düşündüğümde boğuluyorum asla işin içinden çıkamıyacakmışım gibi.
Bir de hala 66 kiloyum. veremiyorum kilo! Çünkü bir hayvanım.
Neyseki zayıflatıcı çayım, sayaçlı ipim, her akşam ayrobiğim, bir de diyetisyenin fatma ablaya hazırladığı ama benimde uygulayacağım diyet listem var!
2 bucuk ayda en az 60 olmak istiyorum.
Eğer bu yazıyı kankeytam okursa gene kafasını sikmiş oluyo olucam.
Ne acıklı onun içinde. Bir türlü zayıflayamayan, tepsi götlü kankası var. Daha beteri, sürekli yiyip zayıflamak istiyorum die ağlıyo!! Bööğk iğrenç
Uykum geldi, sevgili nişanlımı arim, sonra uyurum oh mis!
Bir de banyo gibisi yok, kese harika!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder