8 Mart 2012 Perşembe

Ben çok bilirim

Merhaabaaalar!
Blogunun üçüncü gününde çenesi düşmüş blogger olarak karşınızdayım.
Ben ki yılların şişkosu, düğün olacak diye dünden bu güne (!!) diyetteyim ahahaha. Valla benim için neee büyük bi başarı bilseniz ağlardınız okuyucuuu!!
Toplamda 10 kilo fazlam var, ne acı ne acı insan kendine ne kadannn yenik!! ve benım bunu 3 ayda vermem şart. bu arada ben asla ve kattaa! noktalama imla vs lere dikkat etmem. Ekşi kahramanları gıbı de ayrı mi sonda derseniz "amcık sanane lan it siktir git" diye içimden, "canıms ya bu benım gunlugum sayılır bılıyon mu ondan dıkkat etmıyorum " dıye dışımdan bildiririm. Haberınız olsun.  Hatta hiççç ugrasmam bole bole yazmaya bu yazının lınkını kopyalarım daha kolay olur!
Neyse işte ben diyetteyim ve kilo vermem lazım acilen. 10 kilo verirsem 3 ayda söz kendime bi kere burgerdan hamburger, kfc den bi kova tavuk, kocaman dilim yaş pasta yicemm!!! ohaaa evet açımm galbaaa!! Neyse bunların hepsını ustuste yıyımde kuscaam gelsın asdf :)

Ne diyodum? Ha kızlar... Ya şimdi hemcinsiziz şunun şurasında ama hepimiz cinsiz hacılar kabul edin. Keşke şu facebookların twitterların dılı olsada konussa! asdf:) Neyse kankam belkım bıgun blog acar ve bızım deneyımlerımızı sıze anlatır cook uzun oldugundan ben anlatamıcam.! Ama kızlar asla ve asla şu erkeklere meramınızı anlatcam dıye gotunuzu yırtmayın asasdfasdas. la ben bunu anlatmıstım pardon 121323 baskı yapıcam sanırım ama bakın asla ve asla...! hahaha

 Ya ben aslında bimilyonzibilyon tane sey anlatcktm. unutmusum. haybin kunduz. neyse ozaman çavbebekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder