10 Mart 2012 Cumartesi

Bok gibiyim Boook booook!

-Başlığı ajdarın şarkısı gibi oku okuyucu bi zamet.-
Nedense bu ara uykularım cok huzursuz. İç dünyam karışık, bilinçaltımın ağzına sıçılmış vaziyette.
Neden böyle bilmiyorum, gorunurde sorun yok hayatımda ama uykularım okadar mutsuz ki. Öldürür beni!
Bugün diyetimin 5. günündeyim. Allah seni inandırsın okuyucu, ben bıle bu dıyet sıkılıgıma sasıyorum. Kendımle nasıl cebellestıgımı gorsenız aglardınız. Ozellıkle gecelerı pc basında tıkınmaya okadar alısmısım ki! Ki bu ara dizi izlemekten baska bir sey yapmıyorum okadar mala bagladım, bır suru yapacak seyım olmasına ragmeen!!! Gozum ac anlıycanız, ılla agzımda bısey olcak, yıcem ıccem tıkıncam.
Nasıl bır okuzsem asla doymuyorum,, yazık lan bana. Bu kadar yemek ısterken, yemeyı severken,! Vallah bu nefis savasından cennete gıdebılırım o derece! asdf
İşte öyle, ne diyodum? iç dünyam.. Kendimi düzene koymam lazım ama nasıl?? O kadar tembellesıyorum kı bazen altıma sıcabılırım o derece. Hiç bişiy yapasım gelmıyor, halbukı sılkelenıp kendıme gelmek zorundayım bır an once!
Her sey ardarda gelır, dun gece canım kankamla telde eskı evımızı anarken, yatagımdan sogudum. Evımızdekı yatagımı ıstedım, evimize donmek istedim, zamanı gerıye sarmak. Gecelerı yasayıp gunduzlerı uyudugumuz ama yıne de guzel gecen gunlerı ıstedım. Bırbırımızden bu kadar uzak olmak bıze yaramıyor. Onun suan yanında olmak ısterdım mesela. Yasadıgı acıları hafıfletmek... Keşke bir yerlerde o sıhırlı degnek olsa da ben bulup alsam. Boyle hayatımdakı herkese bı tık yapardım. kendıme uc yapardım bak sdfghjk :)
Su son paragraftan bı bok anlamadınız dımı? haklısınız :)
Soylekı bız gecen sene ıkı arkadas kendı evımızde kalıyorduk, harıka bır evımız vardı, herkes bızım evımıze geberırdı ve bızlerde memleketlerımıze gıtmeyıp evımızde kalırdık okadar sevıyoduk!! Mezun olunca- daha dogrusu olduk olmadık karısımı bu da baska postun mevzuuu- evımızı kapatmak zorunda memleketlerımıze donmek zorunda kaldık :( Allahtan bır sekılde yıne sık gorusuyoruz...
Bu ara cok canım sıkılıyor, oyle boyle degıl.
Hayrolsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder